Congres programma

26 april 2024 - Brussel, België

En hier is het congres-programma met alle lezingen/presentaties van papers: https://piancworldcongress2024.co.za/programme/

(Download PDF: https://piancworldcongress2024.co.za/wp-content/uploads/2024/04/35th-PIANC-WORLD-CONGRESS-2024-Final-Programme.pdf)

Heel wat parallel-sessies om af te lopen; op het vliegtuig naar ginder gaan we nog eens goed afstemmen wie wat gaat beluisteren.

Tijdens de openingsreceptie (op zondag 28 april) zitten we nog op het vliegtuig, maar tijdens de ochtendsessie (10h25 - 10h50) van de 4e (= laatste) congresdag (donderdag 2 mei) zijn we paraat voor de lezing van collega Robin Timmermans: "Rehabilitation of inland waterway lock and operational impact (Ooigem - Canal Lys Roeselare - Belgium)" juist voor de "Tea break": hopelijk is er dan nog voldoende aandacht van het publiek...

Planning lezing Robin Timmermans op PIANC 2024 Kaapstad ZA

Wie een bericht aan ons wil laten tijdens het congres en (nog) geen toegang heeft tot de mogelijkheden van dit blog (er zit veel vertraging op de lijn bij het 'digitaal uitreiken' door 'het systeem' van de uitnodgingen...), kan een email sturen naar:

35th PIANC World Congress Secretariat: [email protected]

35th PIANC World Congress website: https://piancworldcongress2024.co.za/